Kontakt

Zavolejte:

+420 797 863 787

Napište mi:

info@lenkabartkova.cz

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů

Ing. Lenka Bartková

Sídlo: Dělnická 551/13, Olomouc

Blog-Lenky-Bartkove

IČO: 62268767

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona

Často kladené otázky

Za jak dlouho mi přijde e-book, když si ho dnes objednám?

E-book se odesílá automaticky ihned poté, co je připsána jeho úhrada na účet. V případě platby kartou Vám přijde e-book do dvou minut. V případě platby převodem do dvou pracovních dnů.

Jak probíhá proces objednávky?

Po vyplnění vašich údajů prostřednictvím stránky s objednávkou vám přijde na e-mail, který jste zadali do objednávky, zálohová faktura.
Na faktuře je uvedeno číslo účtu a variabilní symbol, který je třeba při platbě uvést. Pokud platíte kartou, tento krok se vás netýká. Po uhrazení objednávky systém automaticky odesílá e-mail s e-bookem.

V jakém formátu mi přijde e-book?

E-book vám přijde v pdf. Pokud jsou k e-booku bonusové materiály, jsou také ve formě pdf, nebo jako hypertextový odkaz (pokud se jedná o video). Velikost jednoho souboru je do 2 Mb, proto neposílám e-book jako samostatnou přílohu, ale dostanete v e-mailu odkaz, či odkazy, kde si můžete e-book stáhnout.

Lze e-book pořídit i jako klasickou knihu?

Všechny texty, které nabízím jsou zatím pouze v elektronické podobě, pokud u nich není výslovně uvedeno, že lze zakoupit i v podobě tištěné.

Zaplatila jsem a nic mi nepřišlo.

E-book se odesílá automaticky ihned poté, co je připsána jeho úhrada na účet. V případě platby kartou Vám přijde e-book do dvou minut. V případě platby převodem do dvou pracovních dnů.
Pokud vám e-book nepřišel ani po té, nenašli jste ho ani ve SPAMu, ani v hromadné, či promo složce, neprodleně mne prosím kontaktujte na info@lenkabartkova.cz
Zkontroluji systém a pošlu Vám ho ze svého osobního e-mailu: lenka.bartkova70@gmail.com.
I když se mi zatím nestalo, že by se e-book neodeslal, jeden nikdy neví, kam se to může zatoulat.

Objednávku jsem si rozmyslela, jak ji mám zrušit?

Budu ráda, když mi napíšete, že chcete objednávku zrušit. Nemusíte psát důvod proč. I když tak neučiníte, bude vaše objednávka automaticky smazána den poté, co vám přijde upomínka ohledně splatnosti. Váš e-mail zůstane v systému a občas vám pošlu odkaz na nový článek z mého blogu. V každém e-mailu, který ode mne obdržíte je dole tlačítko s možností se z tohoto odběru odhlásit. Po odhlášení se pak smažou všechna data spojená s vaší osobou.

Jak mám zaplatit, když jsem ze Slovenska?

Nejjednodušší je úhrada kartou. Tam budete postupovat stejně jako při platbě na Slovensku. Pokud se rozhodnete pro platební převod dostanete v e-mailu, který Vám přijde spolu se zálohovou fakturou údaje pro platbu.
Při platbě do ČR potřebujete standardně tyto údaje:
IBAN: CZ7930300000001534301021
SWIFT(BIC): AIRACZPP
Název účtu příjemce: Ing. Lenka Bartková
Adresa účtu příjemce: Dělnická 551/13, 77900 Olomouc
Země příjemce: Česká republika
Variabilní symbol: je uveden na faktuře i v e-mailu.

Spletla jsem některé údaje v objednávce, jak to mám opravit?

Pokud jste zjistili, že jste na objednávce vyplnili některý údaj nesprávně, můžete zadat objednávku znovu. Pokud mi napíšete e-mail na info@lenkabartkova.cz vymažu nesprávnou objednávku ručně ze systému.
Pokud mi to psát nechcete, přijde Vám na původní neuhrazenou objednávku upomínka a jeden den po této upomínce se vaše objednávka automaticky smaže. Z neuhrazených objednávek vám nevzniká žádná povinnost. Každý má právo si nákup rozmyslet.

Chci změnit způsob platby, jde to i po vystavení faktury?

Změna lze provést pouze v případě, že jste zadali způsob úhrady převodem a rozhodli jste se platit kartou. V každém e-mailu je odkaz na platební bránu, kde je možno tuto úhradu provést. V případě, že jste zadali platbu kartou, ale úhrada z nějakého důvodu neproběhla, můžete uhradit bankovním převodem. Číslo účtu je taktéž uvedeno v každém e-mailu i na faktuře.

Co když zjistím, že e-book nesplnil má očekávání?

Pokud zjistíte, že e-book nesplnil vaše očekávání, můžete do 14 dní požádat o vrácení peněz. V obchodních podmínkách, které naleznete v zápatí mého webu, je popsán celý postup této transakce, včetně odkazu na formulář, který je třeba vyplnit a poslat mi na e-mail.

Chci, aby faktura šla na moji firmu, co musím vyplnit?

Na objednávkovém formuláři je možnost zadat údaje firmy, na konci formuláře.
Tyto údaje pak bude obsahovat i vaše faktura. V případě, že jste ze Slovenska a chcete fakturu na firmu, je nutno uvést nejen IČ, ale také IČ DPH.
Pokud nejste plátce DPH a nakupujete na firmu elektronický produkt z EU, stáváte se automaticky identifikovaným plátcem. To znamená, že vám vzniká povinnost registrace k DPH jako identifikovaný plátce a uhrazení DPH ve výši sazby, kterou vaše republika na tento produkt má.